Pages

Tuesday 9 April 2013

PEMANIS GANTI GULA JL3 (sweetener)

PEMANIS GANTI GULA


JL THREE PREMIUM adalah Pemanis 100% Pati Tebu Hitam Asli menggunakan teknologi NANO. JL3 Premium merupakan produk yang berasaskan pati asli manisan tebu hitam yang diformulakan melalui hasil penyelidikan sekumpulan saintis tempatan yang mana hasil kajiannya selama 5 tahun terhadap dextrose telah membawa kejayaan ke atas penemuan formula baru terhadap pati tebu yang mempunyai kadar yang minimum kalori, karbohidrat dan bebas lemak berbanding gula tebu biasal.

Penghasilannya ada 100% daripada tebu dan formulanya telah dipertingkatkan menjadikan sirap pemanis yang boleh menjangkau 600 kali lebih manis dari gula biasa. Sirap pemanis ini tidak dicampuri bahan pengawet dan penghasilannya sangat dititik beratkan tentang aspek kebersihan, kualiti dan cara pembungkusan.

Ianya mempunyai kadar kemanisan lebih tinggi dari gula biasa tetapi hampir tiada kalori, lemak, kolestrol, protein, sukrosa, karbohidrat dan sakarin serta aspartame. JL3 Premium mempunyai kadar penerimaan kemanisan dalam sistem tubuh manusia mencapai 600 kali ganda berbanding gula biasa.

Gula adalah rangkaian karbon positif dan negatif di dalam tubuh badan manusia. Menggunakan formula teknologi nano, zarah proton dan electron yang membentuk rangkaian karbon negatif dalam tubuh badan menusia dapat dileraikan.

JL3 Premium adalah pemanis tebu pertama di dunia yang dihasilkan menerusi TEKNOLOGI NANO. Teknologi bio-fizik yang digunakan dalam penghasilan JL3 Premium memastikan ianya disediakan pada pH 5.5 bagi mengelak terbentuknya karbon negatif sesuai dengan sifat semulajadi manusia yang turut mempunyai pH 5.5.

Penggunaan berterusan JL3 Premium membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah ke paras normal, menstabilkan tekanan darah kepada yang mempunyai tekanan darah tinggi.




HARGA 
RM40 1 botol
RM180 1 kotak = 6 botol (jimat RM60)
KOS PENGHANTARAN 

1-5 BOTOL RM6 SM/ SS
BELIAN KOTAK POS PERCUMA SELURUH MALAYSIA








0 comments:

Post a Comment