Pages

Monday 15 April 2013

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan (MAHARANI)


 Beijing Te Zhi Bai Feng Wan (MAHARANI)

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming. Ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan.

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan dibuat daripada pelbagai jenis ubat tradisional yang berharga, mempunyai kesan dalam menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid, mengawal keputihan, melegakan tekanan dan kesakitan. Biasanya ia digunakan untuk merawat kelemahan badan yang disebabkan oleh kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut, perpeluhan dan debaran spontan, kepanasan, kitaran haid yang tidak teratur, disentri, pendarahan dalam rahim, keputihan dan sebagainya.

RAMUAN UTAMA
Gallus Gallus Domesticus (Black Fowl), Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita, Radix Giycyrrhiza Uralensis and twenty more valuable ingredients

KEBERKESANAN
Menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid dan mengawal keputihan.
Melegakan ketidakselesaan kitaran haid dan putus haid.
Menyelaras rembesan endokrin dan sistem pembiakan wanita.
Menguatkan tenaga dan stamina.

 CARA PENGAMBILAN
Dua kali sehari, 1 biji setiap kali, diambil dengan air suam.


HARGA RM65 
KOS PENGHANTARAN 
RM6 SM/ RM10 SS
 

0 comments:

Post a Comment